Mobilność w mieście: jak radzić sobie z przeludnieniem?
Producenci odzieży, ażeby zaskoczyć swoich konsumentów wprowadzają pionierskie modele ubrań. Od 2008 roku zdołaliśmy zakupić sobie komiczne koszulki. Dystrybucja internetowa bardzo szybko zaowocowała. Śmieszne napisy i rysunki zachęcały wielu ludzi. Jakikolwiek człowiek mógł sobie kupić coś dla siebie. Koszulki pierwszy raz pojawiły się w kurortach morskich. Turyści, jacy przyjechali wypoczywać nad morzem, mogli powrócić z niespodzianką do domu. Z biegiem czasu napisy z koszulek pojawiały się na majtkach, kubkach do picia, skarpetkach. Osobom zaczęło się to podobać – jak ANCHOR. Kupowano różne gadżety, by spowodować komuś niespodziankę. Oryginalność przyciągała zapaleńców akcesoriów. Ich ceny nie były wygórowane. Ten sposób zachęcał dużej grupy ludzi. Wszystko rozpoczęło się od koszulek a skończyło się na bluzach i drobnych przedmiotach. Sprzedawcy byli zadowoleni. Aktualnie humorystyczne koszulki z nadrukami nie robią większego wrażenia. Podobają się ludziom, ale nikt nie szaleje na ich widok. Każdy z nas adoruje od czasu do czasu przeczytać.
1. Sprawdź to
2. Zajrzyj tutaj
3. Sprawdź teraz
4. Przejdź do strony
Czy transport autonomiczny jest bliżej niż myślimy?